Pošta Partner

POŠTA PARTNER v Janských Lázních od 01.11.2022

Město Janské Lázně od 1. listopadu 2022 provozuje poštu Partner. Služby dosud poskytované Českou poštou jsou zachované. Město Janské Lázně o přechodu na poštu Partner rozhodlo dne 05.09.2022 na veřejném zasedání zastupitelstva města.

Telefonní číslo na poštu Partner je +420 739 692 350 !!! Původní telefonní čísla již nejsou funkční.

Zaměstnanec pošty Partner: paní Romana Kadlček Culková

Zahájení provozu pošty Partner je od 01.11.2022.

Pošta byla 01.05.2024 přestěhována do zadního prostoru budovy čp. 274 (plánek).

Budova pošty se nachází na adrese: náměstí Svobody 274, 542 25 Janské Lázně

Otevírací doba pro veřejnost:

Pondělí     8.00 – 12.00      13.00 – 16.30

Úterý        8.00 – 12.00      13.00 – 15.00

Středa      8.00 – 12.00       13.00 – 16.30

Čtvrtek     8.00 – 12.00       13.00 – 15.00

Pátek        8.00 – 12.00      13.00 – 15.00

Sobota Zavřeno

Neděle Zavřeno

Poskytované služby

Pošta Partner Janské Lázně poskytuje většinu příjmových, výdejních, bankovních a dalších služeb, které poskytuje Česká pošta s.p. Konkrétně to jsou tyto služby:

V oblasti ZÁSILEK:

  1. Výdej vnitrostátních a mezinárodních listovních a balíkových zásilek a zásilek EMS, vyplacení doplatného, dobírky, cla. 
  2. Příjem vnitrostátních a mezinárodních listovních a balíkových zásilek a zásilek EMS. 
  3. Příjem zásilek se zákaznickou kartou. (tj. držitelé zákaznické karty zde mohou tuto kartu uplatnit při podávání svých zásilek).
  4. Výdej a příjem zásilek se službou Balíkovna.

V oblasti PENĚŽNÍCH SLUŽEB:

  1. Příjem poštovních poukázek
  2. Příjem platebních dokladů SIPO
  3. Výplata poštovních poukázek
  4. Výplata důchodů

V oblasti BANKOVNÍCH SLUŽEB:

  1. Operace platební kartou ČSOB (vklady, výplaty, příkazy)
  2. Bezhotovostní úhrada
  3. Operace s vkladní knížkou
  4. Příkaz k úhradě
  5. Složenky
  6. Výplatní poukázky (výplata)
  7. Hotovostní vklad na účet ČSOB
  8. Výplatní šeky, šekové poukázky

V oblasti PRODEJE:

  1. Prodej poštovních cenin (poštovní známky)
  2. Prodej zboží - poštovního (dopisní obálky, kartónové obaly, bublinkové obálky apod.)
  3. On-line dobíjení předplacených SIM karet - (dobíjení kreditu předplacených SIM karet tuzemských mobilních operátorů)
  4. Prodej kolkových známek
  5. Prodej elektronických dálničních známek
  6. Prodej losů okamžitých loterií TIPSPORT.net a.s.

 V oblasti REKLAMACÍ:

Příjem reklamací tj. pokud máte výhrady k plnění některé ze služeb České pošty, například chcete reklamovat poškozenou nebo ztracenou zásilku, můžete svoji reklamaci podat zde. Vlastní reklamační řízení však už zajišťuje tzv. Řídící pošta, kterou je pro naši Poštu Partner pošta Trutnov 1.